Izdelek: EX10011825
|Model: RC-SOQ3
Dostava pribl. četrtek, 2. maj
Na podlagi 9 ocen
izdelek je odličen, res dobro delo zame.
Pozdravljeni, priporočam to pečico, uporabljam jo že nekaj mesecev, odlična naprava
Peč je izdelana kvalitetno, enostavna in prijetna za uporabo. Sledilna ploščica je prijetna in enostavna za uporabo, odzivna je na rahle dotike in ima programe, ki olajšajo uporabo. Rezervoar za vodo je majhen, vendar zadostuje za dolgo in velikokrat kuhanje. Deluje tiho na signale, zbira vodo na dnu in zadostuje za dva rezervoarja. Mini konvekcijska pečica je morda šibka, vendar zelo dobro opravlja svoje delo. Priporočam, cena je dobra in tudi izdelek je dober
Všeč mi je pečica, dobra kvaliteta in lep izgled
Lansko leto sem kupil parno pečico pri Expondo GmbH, ki se mi je zdela zelo kvalitetna in tudi ni bila ravno poceni. Moram reči eno: dokler pečica deluje, je super zadeva - žal veselje ni trajalo dolgo: že po 5 mesecih je naprava odpovedala (kratek stik). Zato sem zaprosil za popravilo, napravo so prevzeli, popravili in v 3 tednih sem jo dobil nazaj. Hudo presenečenje je sledilo pri razpakiranju: ko sem odstranil zadnje plasti mehurčaste folije, je bil stekleni vložek vrat pečice pred menoj v tisočih drobnih steklenih drobcih! Očitno je naprava padla na tla, ali med transportom ali na servisu, ne vem. Ugotovil sem, da nisem jaz, ampak pošiljatelj (Expondo) tisti, ki je moral ponudniku paketne službe prijaviti škodo. Vendar Expondo za to ni imel interesa. Sprva je bilo nekaj ustvarjalnih in nesmiselnih predlogov: poslali bi mi nova vrata, ki bi jih lahko namestil sam (Halo??? Drobni drobci stekla so celo prodrli skozi reže v notranjost naprave!) ali pa Uporabljam zajetnega ( (tudi zelo težkega pri 18 kg) odnesite napravo v paketno trgovino. Oboje sem zavrnil in na koncu so napravo vzeli v nadaljnje popravilo (št. 2). Tokrat je trajalo precej dolgo. Na vprašanje so odgovorili, da na servisu ne vedo, kaj naj naredijo (Halo?? Po elektronski pošti sem že poslal izčrpen opis poškodbe, v paket!). Stvari so postale še bolj bizarne dva tedna kasneje: naprava je bila zdaj popravljena, vendar postopka ni bilo mogoče najti v sistemu. Potrebovali smo še nekaj e-poštnih sporočil, da se je naprava končno vrnila s popravila št. 2. Da, steklena vrata so bila zamenjana, AMPAK: Naprava je prišla – že drugič! – v veliko slabšem stanju kot pred popravilom: Prva stvar, ki smo jo opazili, je bila, da je imela posoda za zbiranje vode dolgo razpoko in odlomljen vogal. Poleg tega se ni več pravilno zapiral, ker je bila v napoto šoba za izpust pare - ki je bila verjetno napačno nameščena. Zdaj je zlomljena posoda za zbiranje vode visela na levi. Poleg tega so bile vse štiri noge nameščene tako krivo in narobe, da se je cela naprava prekucnila (sprednje noge se skoraj niso več dotikale tal). (Prej popolnoma nedotaknjeno) osnovno ploščo je zamenjala stara in popolnoma udrta osnovna plošča (tri čiste in velike udrtine). Skratka: namesto popravil materialna škoda! Celoten scenarij se vleče že 3 mesece (!) Po teh dveh neuspešnih popravilih (če bi v zadnjem primeru sploh lahko govorili o popravilu!) sem zahteval vračilo kupnine. Spet so mi najprej rekli, da naj aparat pošljem sam, da ga bodo pregledali na servisu in mi nato poslali predračun (Halo??? Za škodo, ki so jo tokrat nalašč povzročili Expondovi tehniki? ??). Potrebovali smo še nekaj energičnih e-poštnih sporočil, preden so napravo končno prevzeli (že tretjič!). Potem so sledile neskončne elektronske »razprave« z različnimi (nenehno menjajočimi se) uradniki, dokler (po 3,5 mesecih brez pečice!) nisem končno dobil povrnjene kupnine - vendar po odbitku majhnega bonusa, ki sem ga prejel za vse prejete težave . ZAKLJUČEK: Vesel sem, da imam vsaj denar nazaj in mi ni več treba uporabljati Expondovega servisa za "popravila"... Parno pečico sem lani kupil pri Expondu, ki se mi je zdela zelo kvalitetna in ni bila ravno poceni bodisi GmbH kupil. Moram reči eno: dokler pečica deluje, je super zadeva - žal veselje ni trajalo dolgo: že po 5 mesecih je naprava odpovedala (kratek stik). Zato sem zaprosil za popravilo, napravo so prevzeli, popravili in v 3 tednih sem jo dobil nazaj. Hudo presenečenje je sledilo pri razpakiranju: ko sem odstranil zadnje plasti mehurčaste folije, je bil stekleni vložek vrat pečice pred menoj v tisočih drobnih steklenih drobcih! Očitno je naprava padla na tla, ali med transportom ali na servisu, ne vem. Ugotovil sem, da nisem jaz, ampak pošiljatelj (Expondo) tisti, ki je moral ponudniku paketne službe prijaviti škodo. Vendar Expondo za to ni imel interesa. Sprva je bilo nekaj ustvarjalnih in nesmiselnih predlogov: poslali bi mi nova vrata, ki bi jih lahko namestil sam (Halo??? Drobni drobci stekla so celo prodrli skozi reže v notranjost naprave!) ali pa Uporabljam zajetnega ( (tudi zelo težkega pri 18 kg) odnesite napravo v paketno trgovino. Oboje sem zavrnil in na koncu so napravo vzeli v nadaljnje popravilo (št. 2). Tokrat je trajalo precej dolgo. Na vprašanje so odgovorili, da na servisu ne vedo, kaj naj naredijo (Halo?? Po elektronski pošti sem že poslal izčrpen opis poškodbe, v paket!). Stvari so postale še bolj bizarne dva tedna kasneje: naprava je bila zdaj popravljena, vendar postopka ni bilo mogoče najti v sistemu. Potrebovali smo še nekaj e-poštnih sporočil, da se je naprava končno vrnila s popravila št. 2. Da, steklena vrata so bila zamenjana, AMPAK: Naprava je prišla – že drugič! – v veliko slabšem stanju kot pred popravilom: Prva stvar, ki smo jo opazili, je bila, da je imela posoda za zbiranje vode dolgo razpoko in odlomljen vogal. Poleg tega se ni več pravilno zapiral, ker je bila v napoto šoba za izpust pare - ki je bila verjetno napačno nameščena. Zdaj je zlomljena posoda za zbiranje vode visela na levi. Poleg tega so bile vse štiri noge nameščene tako krivo in narobe, da se je cela naprava prekucnila (sprednje noge se skoraj niso več dotikale tal). (Prej popolnoma nedotaknjeno) osnovno ploščo je zamenjala stara in popolnoma udrta osnovna plošča (tri čiste in velike udrtine). Skratka: namesto popravil materialna škoda! Celoten scenarij se vleče že 3 mesece (!) Po teh dveh neuspešnih popravilih (če bi v zadnjem primeru sploh lahko govorili o popravilu!) sem zahteval vračilo kupnine. Spet so mi najprej rekli, da naj aparat pošljem sam, da ga bodo pregledali na servisu in mi nato poslali predračun (Halo??? Za škodo, ki so jo tokrat nalašč povzročili Expondovi tehniki? ??). Potrebovali smo še nekaj energičnih e-poštnih sporočil, preden so napravo končno prevzeli (že tretjič!). Potem so sledile neskončne elektronske »razprave« z različnimi (nenehno menjajočimi se) uradniki, dokler (po 3,5 mesecih brez pečice!) nisem končno dobil povrnjene kupnine - vendar po odbitku majhnega bonusa, ki sem ga prejel za vse prejete težave . ZAKLJUČEK: Vesel sem, da imam vsaj denar nazaj in mi ni več treba uporabljati Expondovega servisa za popravilo... Brez zvezdice od mene!
Odgovor od
izdelek je zelo dober, manjka pa mu razlaga za zagon in uporabo simbolov
Parnik sem kupil za peko kruha in kuhanje zelenjave in nisem bil razočaran. Enostaven za uporabo in funkcija kuhanja na pari deluje odlično.
Pred kratkim sem naročil kombinirano parno pečico. Pečica je zelo dobra, vendar imam veliko težavo s to pečico, ki med nastavljanjem nenehno proizvaja rezilen zvok. Poklical sem poprodajno službo, da bi prijavil to nevšečnost, in prosili so me, naj jim pošljem video, kar sem pravkar storil. Čakam na odgovor. Za vedno, ko prilagodim temperaturo ali čas, je oster pisk neprekinjen. Ne vem, ali je to nenehno rezko zvonjenje normalno, ko nastavim temperaturo in čas in ali ga je mogoče znižati ali nevtralizirati. Otroka občasno popazim in ta "prstan" ga zbudi iz dremeža. Poleg tega imam psa, ki ima napade panike, ko sliši ta zvok. Kar razumem, ker je zame na meji znosnosti. Res škoda za 2 zvezdici, ker če ne bi bilo te težave z zvonjenjem med prilagajanjem, bi mu z veseljem dal 5 zvezdic.
Zelo neudobna in šibka peč
Odgovor od
Z veliko strokovnega znanja in s ciljem ponuditi odlično kakovost, hkrati pa vam prihraniti denar, razvijamo lastne močne blagovne znamke s trajnostnim dizajnom, "Made in Germany". Zaznamovani z več kot 1.000.000 zadovoljnimi strankami, nenehno razvijamo nove metode za osebno izpolnjevanje individualnih želja in zahtev.