Izdelek: EX10061192
|Model: MSW-DG700
Pripravljen za odpremo!
Čas dostave približno 2-5 delovne dniNa podlagi 8 ocen
Priporočam agregat, kupljen zaradi gradnje in kasnejše uporabe v enodružinski hiši. Dobro je poganjalo gradbene stroje. Prvi mesec sem ga uporabljal pri obremenitvi, ki ni presegala 50%, da je motor bolje deloval. V tem času je generator zelo gladko spreminjal moč in se je praviloma hitro odzval na večje obremenitve. K nakupu me je spodbudila ugodna cena in veliko število pozitivnih komentarjev na forumu na temo "kateri agregat izbrati". Šibka točka agregata je, da ga je težko premikati, za stacionarni agregat pa mislim, da večini ne bo problem. Navodila kot v komentarju spodaj bi lahko vsebovala več podrobnosti, vendar sem napravo zagnal brez težav in jo uporabljam že od nekdaj in moram reči, da si naprava vsekakor zasluži 5+. Izdelek priporočam!
Preizkusite ga, imejte ga kot rezervo v naši poletni koči, dobro prenaša obremenitve in deluje tiho. Edina pritožba je bila, da se ni vrtel pravilno, vendar se je to zlahka popravilo, če ste električar.
Deluje odlično, vključenih več stvari, kot sem pričakoval. Tudi dobro pakirano. Preizkusil sem povezave z vilo in upravljam vse, kar potrebujem za ogrevanje, oskrbo z vodo in razsvetljavo v primeru izpada elektrike
O količini nimam nobenih informacij. Je zvočno izoliran???
Odgovor od
Zelo sem zadovoljen z njim
Brez pripomb.
Odgovor od
Ena zvezdica minus, ker ni bilo navodil s slikami in na primer ni bilo podatka koliko olja moraš natočiti ipd.
Generator je bil dostavljen prejšnji petek (30.7.21) v res dobrem transportnem zaboju in res hitro za 150 kg kos. Lastna izdelava iz lesa kot popolnoma zaprta škatla s paleto spodaj za transport z mravljami, zaenkrat je dobro. Naslednji ponedeljek sem nato "končno sestavil" stroj. Valje je treba pritrditi, ker naprava stoji na oseh v škatli, kar je logično. Kljub temu je prvi problem, kako jih gojiti? Priložen je priročnik za uporabo (je tudi na sprednji strani) ... Vsebuje pa le običajna varnostna navodila, no vsaj povezavo do pravega priročnika za uporabo. PDF download vse je delovalo in poleg varnostnih navodil je priloženih tudi nekaj dokumentacije in navodil. Na žalost je bil izjemno skop in je dajal vtis, da gre za opis Google Translatorja, avtor pa zagotovo ni govoril prave nemščine. Montiral sem kolesa, pa žal v "navodilih za uporabo" piše = 0 (ne, jaz oh, ampak nič). V redu, sem šolani mojster za kovinske konstrukcije, pogledal sem, razpakiral dodatke, razumel, montiral, dela in vse je bilo tam. Torej, če ne veste, kako to storiti, ne boste imeli težav ;-).Naslednji del za namestitev je zagonska baterija (12, 280A, čisto v redu, bi rekel). Nikjer ne piše kje se nahaja, je pa servisna loputa lepo opravljena (zaenkrat res brezhibno). Za njim je baterija, tesno zapakirana v folijo in zlepljena ter odlično pritrjena v svojem držalu. Razpakiraj, poveži pole (oh, v torbi z orodjem je 10 vijakov/matic za oba), kot sem rekel, če znaš to narediti, bo v redu. V redu, po "navodilih za uporabo" se olje in dizel po testni vožnji popolnoma izpustita, kar je logično. Obstaja tudi fotografija lopute za vzdrževanje, ki je že omenjena v B (= navodila za uporabo), loputa je odprta, lahko vidite, kaj je "znotraj", okoli svetlo rdeče merilne palice pa je bel krog (lahko bi dejansko prihranili da zato, ker pride le nekdo, ki se zna znajti, če je treba, brez B (ne da bi sam sebe hvalil)) in ki bo spet našel živo rdečo merilno palico brez vijuge... V redu, količina olja, dejansko je v B, 1, 65 L, kdo bi si mislil. No, lahko bi postopoma sami ugotovili po kapljicah z živo rdečo merilno palico (1,65 L, zabavajte se z njo ...), vendar le, če veste, ali je treba merilno palico nadeti samo za merjenje ali priviti. , ker to spremeni položaj. B ne pove nič o tem ... No, vzorec se ponavlja, kdo ve, kako deluje, zato je tukaj namig. Če pogledaš položaj merilne palice in ... samo veš, kako se to naredi, napolni toliko časa, da (v idealnem primeru) skoraj zmanjka, daj napravo prej na tehtnico. Tukaj zaprite vse, naslednji korak je dolivanje dizelskega goriva. B pravi, da je 14,5 L dovolj za 7,5 ur polnega plina, to bi bilo dobro. Kje prihaja, je zdaj res očitno, če spregledate pokrov rezervoarja tovornjaka (žal ga ni mogoče zakleniti in seveda ni s sistemom z enim ključem) (krom na svetlo rumeni in čisto na sredini (pravzaprav ni tako pametno)!!). Referenca v B o odzračevanju dizelskega voda do črpalke za vbrizgavanje je bila res dobra in tudi zelo dobra z zelo dobrim opisom. Odprite spojno matico na napajalnem vodu in jo ponovno zaprite, ko ni več mehurčkov.Pojma olje in dizel se tukaj enačita, pozor! Česar B ne razkrije, je, kje najti omenjeno mamo. A kot sem že omenil, kdor se tega zna lotiti, bo to ugotovil. Loput je več, samo priviti jih je treba. Ker iščemo napeljavo od dizla do vbrizgalne črpalke, se je prva odprla loputa na vrhu. Zdaj smo že daleč za B in le tisti, ki sedaj vedo, kako kaj takega izgleda, kaj iščejo, bodo to našli in bodo našli tukaj. Nisem pa uporabil matice, samo zanimalo me je, če znam to narediti ;-) Torej zdaj deluje hitro, dizel noter, vse v pogonu, čok potegnjen, da vidimo, kaj bo z dizlom ... (ah, pravkar se mi je zazdelo, da B, kot vedno, ne pove ničesar o "duši" in ali ne bi pričakovali predsijaj?). Obrnil ključ, zagnal zaganjalnik in vse je dalo mehansko robusten vtis pravilno zgrajenega stroja, vibriralo je, vanj je prišlo življenje, a vse je bilo v mehansko zelenem območju, res dobro. Nočem začeti, a ravno v tistem trenutku sem nekaj pomislila. Kdo ve, kako to deluje, sem kar naenkrat pomislil (sem že tukaj rekel, kaj?) in hitro vstavil čok nazaj. In glej ga zlomka, z nekaj oblaki dima se dizel takoj oglasi in takoj gladko teče in takoj neha kaditi. Takoj spet dobite vtis lično sestavljenega stroja, ki je bil tudi pravilno izdelan. Motor deluje gladko brez najmanjšega hrupa v ozadju. Med zagonom sem našel tudi nožno ročico, ki gleda iz ohišja na strani nasproti izpuha na dnu valja. Zelo robusten kos ploščatega jekla v vratih stikala in smo ga že imeli, če veste, kako deluje, boste izvedeli, kolesna zavora, super! Po nekaj minutah sem obremenil napravo in 2KW krožno žago je deloval brezhibno. Dizel je bil. Ni bilo pomembno, ali je žaga delovala ali ne, samo trmasto je tekla, ne da bi se spremenil ton motorja. Povzetek: Mehansko imam vtis, da so napravo zgradili ljudje, ki vedo, kako zgradi res dobre stroje. Kdor se spozna na tovrstne stroje, se bo verjetno zabaval, zadeva se res zdi robustna in narejena tako, da jo res lahko uporabljaš, če pa nimaš izkušenj s tem in nimaš mehaničnega znanja, si moraš misliti o tem skrbno. In to sem pravzaprav napisal, da lahko ponudnik res pregleda dokumentacijo, tako da ustreza njegovemu izdelku. Posodobitev: od danes je na Ahr-u
Z veliko strokovnega znanja in s ciljem ponuditi odlično kakovost, hkrati pa vam prihraniti denar, razvijamo lastne močne blagovne znamke s trajnostnim dizajnom, "Made in Germany". Zaznamovani z več kot 1.000.000 zadovoljnimi strankami, nenehno razvijamo nove metode za osebno izpolnjevanje individualnih želja in zahtev.