FAQ

Platzhalterbanner



  • Svetovanje in informacije

  • Kje se lahko posvetujem in dobim dodatne informacije?

    Naše osebje vam z veseljem svetuje in pomaga pri nakupu ter odgovori na vsakršna vprašanja. Kontaktirate nas lahko preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani, e-pošte (info@expondo.si) ali preko telefona na 01 777 4541 (Pon–Pet 10:00–16:00).

  • Se lahko naročim na katalog?

    Zaradi stalno rastočega sortimenta smo se odločili za katalog v digitalni obliki, ki ga redno razširjamo z novimi produkti. Vse kataloge naših blagovnih znamk najdete na naši spletni strani . V primeru, da ne najdete želenega produkta nas lahko vedno kontaktirate preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani, e-pošte (info@expondo.si) ali preko telefona na 01 777 4541 (Pon–Pet 10:00–16:00).

  • Naročilo

  • Lahko naročim tudi kot privatna oseba?

    Seveda lahko pri nas naročajo tudi privatne stranke. Obrazec za naročilo je primeren tako za privatne stranke, kot tudi za podjetja. Poleg tega lahko v naši široki paleti produktov najdete številne izdelke, ki jo namenjeni tako poklicni kot tudi domači, ljubiteljski uporabi. V primeru, da niste prepričani kateri artikel je pravi za vas, nas lahko vedno kontaktirate preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani, e-pošte (info@expondo.si) ali preko telefona na 01 777 4541 (Pon–Pet 10:00–16:00).

  • Lahko prekličem ali spremenim naročilo?

    Če želite spremeniti ali preklicati vaše naročilo lahko to storite preko telefona in e-pošte ali preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani. V primeru, da je naročilo že bilo poslano nas prav tako kontaktirajte, da se posvetujemo o nadaljnjem postopanju.

  • Nisem prejel nikakršne e-pošte s potrditvijo naročila. Ste kljub temu naročilo uspešno prejeli?

    Praviloma prejmete pa oddaji naročila potrditev, kjer lahko ponovno preverite vse podatke. V kolikor potrditve niste prejeli, nas prosimo kontaktirajte preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani, e-pošte (info@expondo.si) ali preko telefona na 01 777 4541 (Pon–Pet 10:00–16:00).

  • Plačilo

  • Kateri načini plačila so na voljo v expondovi spletni trgovini?

    V naši spletni trgovini lahko plačujete z nakazilom na TRR račun, s kreditno kartico ali preko PayPal-a. Dodatne informacije o načinih plačila najdete tukaj.

  • Je možno naročilo s plačilom na odprt račun?

    Plačilo na odprt račun je mogoče samo v Nemčiji in Avstriji.

  • Izbral sem način plačila nakazilo na transakcijski račun. Kje najdem vaše bančne podatke?

    Po oddaji naročila vam na e-naslov pošljemo potrditveno sporočilo s predračunom, ki vsebuje vse potrebne podatke za nakazilo.

  • Zakaj pri določenih načinih plačila zapade provizija in zakaj se le-te razlikujejo?

    Stalno se trudimo zadovoljiti potrebe vseh strank, zato ponujamo različne načine plačila. Nekateri ponudniki zahtevajo plačilo provizije, od višine katere je odvisna provizija, ki jo ob nakupu plača stranka. S plačilom z nakazilom na transakcijski račun ponujamo možnost plačila brez provizije.

  • Zakaj plačilo s kreditno kartico ni bilo uspešno izvedeno, čeprav sem vnesel/-a vse podatke? Kaj lahko storim v tem primeru?

    Prosimo preverite, da so vsi vneseni podatki pravilni oz. da se ujemajo s podatki na kreditni kartici. Preverite tudi ali ste izbrali pravilno vrsto kartice (Visa ali MasterCard). V kolikor imate kljub temu probleme s plačilom s kreditno kartico, nas kontaktirajte preko telefona ali e-pošte.

  • Ustrezajo v spletni trgovini navedene cene dejanskemu znesku računa?

    Cene v spletni trgovini vsebujejo tako DDV kot tudi poštnino v Nemčijo oz. Slovenijo. Odvisno od načina plačila lahko zapadejo še dodatne provizije. Vse informacije dobite tukaj.

  • Lahko plačam brez DDV zneska? Kaj moram storiti?

    Za naročila izven Nemčije lahko izstavimo račune z neto zneskom. V kolikor želite plačati račun brez zneska DDV, nam to skupaj z vašimi podatki sporočite preko e-pošte (info@expondo.si) oz. kontaktnega obrazca. V primeru uspešnega preverjanja vaših podatkov pri VIES (Evropska komisija) vam preko e-pošte pošljemo predračun brez DDV-ja.

  • Dostava

  • V katere države dostavlja expondo?

    Naročila preko expopndo.si dostavljamo v Slovenijo ali Nemčijo.

  • V kakšnem času po oddaji naročila lahko pričakujem naročeno blago?

    Običajna dostava v Slovenijo traja v najboljšem primeru 2–4 delovne dni (odvisno od razpoložljivosti artikla), dostava preko špediterja pa najmanj 3–5 delovne dni. Prosimo upoštevajte, da naročeno blago pošljemo šele po prejemu plačila. Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun lahko postopek transakcije traja več dni. Dodatne informacije o dostavi si lahko preberete tukaj.

  • Kakšne so cene poštnine?

    Dostava v Nemčijo in Slovenijo je brezplačna.

  • Je možna dostava s hitro pošto?

    Iz logističnih razlogov dostava s hitro pošto žal trenutno ni na voljo. Vaše naročilo pošljemo nemudoma ob prejemu plačila. Rok dostave lahko razberete pri posameznih artiklih.

  • Lahko v primeru dostave preko špediterja sam določim datum dostave?

    V primeru dostave preko špediterja vas bo le-ta kontaktiral preko e-pošte ali telefona in se dogovoril z vami za čas dostave. Nato boste preko e-pošte prejeli številko za sledenje vaši pošiljki.

  • Pred nekaj dnevi sem prejel/a sem prejel potrdilo, da je bilo naročilo poslano, a pošiljke še nisem prejel. Kje lahko preverim trenutni status pošiljke?

    Preko e-pošte prejmete številko za sledenje pošiljki. S to številko lahko preko spletne strani ustreznega izvajalca dostave spremljate vašo pošiljko. V kolikor imate pri tem težave, nas lahko vedno kontaktirate preko e-pošte ali telefona.

  • Lahko osebno prevzamem naročeno blago?

    Da bi vam lahko zagotovili najboljše cene, smo se odločili zgolj za spletno prodajo – fizične poslovalnice, kjer bi lahko prevzeli blago nimamo. Dostava v Nemčijo in Slovenijo je brezplačna in trudimo se, da čimprej prejmete naročeno blago.

  • Reklamacija in preklic pogodbe

  • Kako poteka vračilo blaga v 100 dneh?

    Da bi vam zagotovili možnost ogledati si oz. preveriti naročene izdelke, smo se odločili za možnost vračila naročenega blaga v 100 dneh za znamke Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix in Welbach. Pogoj za to je, da je blago nerabljeno in nepoškodovano ter originalno zapakirano. Pod temi pogoji vam povrnemo polno nakupno ceno takoj, ko prejmemo vračilo in preverimo blago. Za več informacij o vračilu blaga kliknite tukaj.

  • Želim vrniti nakupljeno blago v zakonskemu roku za uveljavljanje pravice do preklica pogodbe. Kako poteka vračilo?

    Kot potrošnik (privatna oseba) imate pravico do brezplačnega vračila blaga v 14 dneh od prejema blaga. V primeru, da želite vrniti naročeno blago nas o tem obvestite preko e-pošte service@expondo.si. Naše osebje bo z veseljem uredilo vse potrebno za povratno pošiljko in vam povrnilo plačilo po prejetju blaga. Dodatne informacije o preklicu pogodbe in o možnosti vračila blaga tudi po iztečenem roku 14 dni najdete v naših pogojih poslovanja in pouku o pravici do odstopa od pogodbe.

  • Kako reklamiram artikel?

    Če po prejetju blaga z njim niste zadovoljni, nas o tem obvestite preko e-pošte na service@expondo.si. Naše osebje bo z veseljem preverilo vaš primer in poiskalo ustrezno rešitev. Dodatne informacije o jamstvu najdete v naših pogojih poslovanja.

    Poleg zakonsko določene garancije vamo nudimo 3-letno garancijo za nove artikle znamk Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix in Welbach. Podrobnosti o garanciji si lahko preberete tukaj.

  • Lahko urejam reklamacije tudi osebno?

    Da našim strankam lahko zagotavljamo najboljše možne storitve, smo se odločili, da se svoje tehnično znanje osredotočimo na enem mestu. Fizične poslovalnice, kjer bi lahko osebno urejali zadeve zato nimamo. V primeru reklamacij ali potrebnih popravil nas prosimo kontaktirajte preko e-pošte service@expondo.si in naše osebje se bo z veseljem posvetilo vašemu primeru.

  • Izdelki

  • Kje poteka proizvodnja expondovih produktov?

    Proizvodnja naših izdelkov poteka v različnih državah. Zasnova produktov poteka v Nemčiji, samo proizvodnja pa v izbranih tovarnah na Kitajskem. S stalnim preverjanjem kakovosti proizvodnje oz. izdelkov lahko našim strankam zagotavljamo visokokakovostne izdelke po poštenih cenah.

  • Kako so produkti zapakirani in kako poteka odprema naročil?

    Vrsta pakiranja in način dostave sta odvisna od teže in velikosti produkta. Naše osebje vam z veseljem sporoči informacije o posameznih produktih.

  • Si lahko kje v živo ogledam produkte?

    Da bi vam lahko zagotovili najboljše cene, smo se odločili zgolj za spletno prodajo – fizične poslovalnice, kjer bi si lahko ogledali naše produkte nimamo. Kot potrošnik (privatna stranka) imate možnost vrniti naročeno blago v 14 dneh, v kolikor z njim niste zadovoljni. V kolikor produkt ostane nerabljen in nepoškodovan vam povrnemo celoten znesek plačila.

  • Prodajate poleg produktov v spletni trgovini še katere druge izdelke?

    V spletni trgovini se nahajajo vsi naši produkti. Trgovino redno dopolnjujemo z novimi izdelki in kategorijami, ki jih predstavljamo pod zavihkom "Novosti". V kolikor pogrešite kakšen izdelek nam pišite vaše želje in pobude preko e-pošte oz. kontaktnega obrazca. Vaše ideje in želje bomo z veseljem posredovali našemu oddelku za razvoj izdelkov v prihodnosti.

  • So tehtnice overjene?

    Tehtnice znamke Steinberg Systems gredo skozi številne teste in preverjanja, niso pa overjene. Ta storitev je na voljo pri tehtnicah znamke Kern. Kontaktirajte nas enostavno pred oddajo naročila za informacijo o ceni overitve posameznih tehtnic in naše osebje se bo z veseljem posvetilo vašemu naročilu.

  • Uporabniški račun

  • Si moram za naročilo pri expondo ustvariti uporabniški račun?

    V naši spletni trgovini lahko naročite blago tudi brez ustvarjanja računa in shranjevanja vaših podatkov, v kolikor oddate naročilo "kot gost". Poleg tega lahko naročilo pri nas oddate tudi preko telefona ali e-pošte.

  • Katere prednosti prinaša uporabniški račun?

    Uporabniški račun pri expondu prinaša številne prednosti. Postopek naročila je hitrejši in enostavnejši, saj ne potrebujete vsakič znova vnašati vaših podatkov. Vaše podatke, kot so up. ime, e-naslov, geslo ali račun za dostavo oz. račun lahko seveda tudi kadarkoli preprosto spremenite. Poleg tega imate preko računa pregled nad vašimi aktualnimi in preteklimi naročili. Prav bodo artikli, ki jih dodate na seznam želja shranjeni do naslednjega obiska strani.

  • Pozabil sem geslo. Kako lahko dostopam do svojega računa?

    V primeru, da ste pozabili svoje geslo uporabite ob prijavi funkcijo "ste pozabili geslo?". Na e-naslov, ki sta ga navedli ob registraciji vam bomo poslali povezavo za novo geslo. Kliknite na povezavo in določite novo geslo. Povezava je veljavna dve uri.

  • Lahko izbrišem svoj uporabniški račun?

    Vaš uporabniški račun lahko kadarkoli izbrišete. O tem nas lahko preprosto obvestite preko e-pošte oz. kontaktnega obrazca na naši spletni strani in naše osebje bo z veseljem uredilo izbris vašega računa.

  • Varstvo podatkov

  • Kaj se zgodi s podatki, ki jih navedem v naročilu?

    Vaše podatke, ki jih navedete v postopku naročila, shranjujemo in uporabljamo v zakonsko določenem roku. Po tem roku vaše podatke izbrišemo iz naše baze podatkov, v kolikor niste izrecno privolili v nadaljnjo uporabo vaših podatkov oz. si nismo pridržali pravice do nadaljnjega hranjenja in uporabe vaših podatkov, o čemer morate biti kot stranka obveščeni. Več informacij o varstvu podatkov najdete v našem

  • Ali expondo zagotavlja varstvo mojih osebnih podatkov?

    Pri expondu nam je zelo pomembna varnost pri ravnanju z osebnimi podatki naših strank. Pri tem se seveda ravnamo po zakonskih določilih nemškega zakona o varstvu osebnih podatkov. V ta namen uporabljamo moderne metode kodiranja podatkov SSL v postopku naročila, ki preprečuje nepooblaščenim osebam dostop do vaših osebnih podatkov. Več informacij o varstvu podatkov najdete v našem pravilniku o zasebnosti.

  • Se moje podatke posreduje tretjim osebam?

    Zagotavljamo vam zaupno obdelavo vaših osebnih podatkov, zbranih preko naše spletne strani. Vaše podatke posredujemo našim partnerjem zgolj v namene izvedbe naročila, plačila in dostave. Vaših podatkov v nikakršnem primeru ne uporabljamo ali posredujemo v namene oglaševanja.

  • Kaj lahko storim v primeru, da se ne strinjam s shranjevanjem in uporabo mojih osebnih podatkov?

    Stranka ima pravico do brezplačnega informiranja o shranjenih osebnih podatkih, kot tudi do izbrisa teh podatkov. V primeru nadaljnjih vprašanj v zvezi s shranjevanjem, obdelavo in uporabo osebnih podatkov, si lahko več o tem preberete tukaj. V kolikor želite izbris vaših podatkov ali preklic podeljenih dovoljenj nas lahko kontaktirate preko e-pošte ali kontaktnega obrazca na naši spletni strani.

  • E-novice

  • Kako se lahko naročim na expondove e-novice?

    Na dnu spletne strani se nahaja polje za prijavo na expondove e-novice, kamor vnesete e-naslov, na katerega želite prejemati e-novice. Na e-novice se prav tako lahko prijavite v vašem uporabniškem računu.

  • Kako se odjavim od expondovih e-novic?

    Prejemanje e-novic lahko prekličete kadarkoli preko ustrezne povezave v e-novicah ali v vašem uporabniškem računu. Oddajo od e-novic lahko uredite tudi telefonsko ali preko e-pošte.

 

  • Kontakt
    Phone

    01 7774541
    Pon–Pet 10:00–16:00
    Expondo Blog

    e-mail naslov:

    info@expondo.si
    Na vaše sporočilo odgovorimo
    v najkrajšem času.
  • Plačilo
    Hitro in varno plačevanje
    PayPal PayPal Direct Visa Mastercard Vorkasse